2015. április 11., szombat

10. rész- Cigi

Erik:

Érdekelt ez a lány, elutasított, még sosem utasítottak el.Minden nőt azonnal megkaptam.Kicsit néha már unalmas is volt.Sosem küzdöttem még lányért de érte kell és küzdeni is fogok.
A harmadik szünetben minden osztálynak kint kell lennie az udvaron, ezért megvártam míg kimegy mindenki az osztályából és megkerestem hol ül. Egyből felismertem a táskáját, fekete semmi extrával.A tolltartója kint volt az asztalán, a könyveivel együtt.Kicipzárosztam és a ceruzák közé rejtettem a levelem.

Lina:

Hosszú napom volt...8 órával.Ráadásul a legunalmasabb tantárgyakkal. A 4. óra Történelem volt. Mikor becsöngettek minden diák az ajtó felé tolongott.Az osztályban aztán elkezdődött az óra. Unatkozásomban már rajzolni akartam valamit.Amikor kinyitottam a  tolltartóm meglepődtem, egy papír volt benne.Egyből a padtársamra néztem aki szerencsére nem vette észre a papírt.Nem akarom ,hogy lássa, bármi van benne, semmi köze hozzá.Mikor elolvastam mi áll az összehajtogatott levelen, meglepődtem, talán a szemeim sem úgy álltak mint nyugalomban.Ez állt a papírfecnin:

Gyere 8. óra után a cigioldalhoz.
                               E.


A cigioldal az iskola jobb oldala, ahova mindenki cigizni jár ki de miért hív oda?
Igazából nagyon örülök, hogy találkozni akar velem de félek, mostmár nem sokáig bírom.Mindig testileg akar felém közeledni és egyre nehezebb neki nemet mondani.Olyan sokáig vártam, hogy egy fiú közeledjen felém és most,hogy itt van, megrémültem.Elmegyek oda a 8. óra után , de remélem nem csak át akartak verni. Az is meglehet.Lehet el se kéne mennem.Még eldöntöm mi legyen.

A 8. óra felénél vagyunk és nem tudom, mit csináljak. Menjek vagy ne? Az órát nézem folyton. Ha csak átvertek, akkor soha többé nem beszélek velük és el van intézve. Viszont ha tényleg ott lesz Erik, akkor mi lesz? Mit fogunk csinálni? Kíváncsi vagyok. Elmegyek.
Kicsöngettek. Egyből az ajtó felé vettem az irányt, búcsúzkodás után. Elindultam az iskola jobb oldalához. Kicsit féltem. Sok diák szokott ott cigizni, nem akartam megjegyzéseket kapni. Mikor befordultam, egyből Eriket kerestem és szerencsére hamar megtaláltam.Velem szemben állt és mikor meglátott, elmosolyodott. Cigi volt a kezében, fujj, utálom a cigit. Odaértem hozzá, elé álltam.
 - Itt vagy - mondta mosolyogva és az arcomba fújta a füstöt, amitől köhögni kezdtem.
 - Fúj - hessegettem el kezemmel. Kinevetett.
 - Elnyomjam? - kérdezte még mindig boldogan.
 - Igen, utálom - válaszoltam gyorsan.
 - Egy csók - mondta és elkezdett csücsöríteni ,aztán ismét mosolygott.
 - Inkább megvárom - mondtam szemforgatva.
 - Azt hittem, legalább ezzel ráveszlek - nyomta oda az iskola épülethez a cigit, ezzel eloltva azt, majd eldobta.
 - Rosszul hitted - mosolyogtam.
 - Menjünk sétálni - mondta és elindult előre, én pedig követtem. Egymás mellett sétáltunk, némán.
 - Hova megyünk? - kérdeztem tőle pár perc után.
 - Bízz bennem - mondta, miközben lassan megfogta a kezemet. Legbelül majdnem szétestem, úgy örültem ennek a tettének. Viszont kifelé csak egy kis mosolyt dobtam oda neki.
Így sétáltunk egész végig. Majd az épületnél, ahol megálltunk elengedte a kezem.
Hol vagyunk?















1 megjegyzés:

  1. nagyon tetszik, egy hiba van hogy rovidek a reszek. de gyorsan kovit:).

    VálaszTörlés