2015. április 3., péntek

3.rész - Vásároljunk

Reggel már alig bírtam egy helyben maradni olyan izgatott voltam a találkozó miatt. Természetesen előbb érkeztem a Tescoba, mint ahogy kellett volna, mert nem bírtam már otthon maradni. Emma érkezett meg először hozzám és rohanva futottunk egymáshoz. Megöleltük egymást és majdnem megfulladtunk a szorításunktól.

 - Úristen! Nagyon jól nézel ki! Irtó büszke vagyok rád! - mondta nekem Emma és csak mosolyogni tudtam.
 - Köszönöm szépen - mondtam neki és újra megöleltem. Mikor átérték karjaim, megláttam közeledni Kristófot, azon nyomban elengedtem Emmát és hozzá is odafutottam. Szorosan megöleltem és ő is szorított engem. Nagyon hiányoztak már. Mikor elengedtem, végignézett rajtam, mosolygott egyet és csak annyit mondott:
 - Gyönyörű vagy! - Zavarba jöttem, sosem mondott még ilyet. Odalöktem neki egy félős köszönömöt aztán odajött hozzánk Emma és mondta, hogy akkor induljunk vásárolni. A vásárlás közben olyan volt mintha el sem mentem volna soha. Ugyanolyan jól éreztem magam velük, mint 3 hónappal ezelőtt. Sokat beszéltünk a fogyásomról, Erdélyről és a nyárról, hogy ők mit csináltak és hogy telt a nyaruk.

Mikor végeztünk a vásárlással, megbeszéltem Emmával, hogy jöjjön el velem vásárolni ruhákat valamelyik nap, mert kifogytam a régi ruháimból. Igent mondott és ezután mindegyikünk ment haza.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése