2015. április 3., péntek

1. rész - Lina

Teljesen átlagos lány vagyok, de mesélek az életemről. Egész életemben csúfoltak a súlyommal, a kinézetemmel. Sosem voltam nyitott új dolgokra és nem igazán érdekelt semmi, keseregtem az életemen. Egészen addig, ameddig fel nem kerültem középiskolába. Ott sokkal durvábban megkaptam a beszólásokat, de néhány barátot is sikerült magamra szednem. Ha a folyosón végig sétáltam sok tekintetet éreztem a hátamon, néha még hallottam is, ahogy mondanak valami "szépet" a külsőmre. A divattal próbáltam foglalkozni, de nem mindig sikerült az alkatom miatt.

Általános iskolában nem igazán foglalkoztam a kinézetemmel, mert nem sokan szóltak be miatta, maximum, ha igen, akkor sírtam egy sort. Viszont itt, a középiskolában sokkal rosszabb lett a helyzet. Malacnak, undorítónak és dagadtnak hívtak, amire mondhatni jól reagáltam, mivel nekik nem mutattam, hogy fáj, csak otthon végig sírtam az éjszakát.

Van egy csoport az iskolában, a 10/b-sek. Ők azok, akik senkit nem hagynak békén. Én 9/c-s vagyok és tőlük sokszor kaptam már ócsárlást, de legfőképpen a "bandavezértől" (ha lehet így nevezni) aki a hírhedt Ricsi. Senkit sem hagy rossz szó nélkül. Mindenkinek elmondja a negatív véleményét. Abban az osztályban mindenki együtt mozog valamilyen csoporttal, de azokat a fiúkat mindenki ismeri az iskolában, az a 10/b-s fiúk bandája, amiben összesen négy fiú van. Ricsi (a fő köcsög), Roli (a csicska), Máté (a gördeszkás) és Erik (ő csak Erik). Mind a négy fiúért odavannak a lányok, akár minden este más lánnyal mehetnének szobára.
Félek tőlük. Ha elmennek a folyosón, arrébb húzódok, vagy másik irányba megyek, mindegy csak tőlük távolabb legyek.

Mint mondtam, találtam néhány barátot. Pontosabban kettőt, viszont őket tényleg barátaimnak hívhatom. Az egyik Emma aki egy nagyon aranyos, szép és szókimondó lány, a másik pedig Kristóf aki egy nagyon édes és segítőkész fiú. Ez a két személy teszi ki életemnek elég nagy százalékát mostanában.


Ezt az évet végig szenvedtem és most már szerencsére hamarosan vége lesz. A nyáron nagy változást szeretnék elérni, magammal és a belsőmmel kapcsolatban, remélem sikerülni fog. A nagymamámékhoz költözöm a nyárra, hogy ténylegesen új életmódot tudjak teremteni magamnak. Erdély elég messze van Pesttől ezért a barátaimmal sem fogok találkozni, de úgy érzem, mind ez kell ahhoz, hogy sikeres legyen az életmódváltásom. Fogom tartani Emmáékkal a kapcsolatot, hiszen a legjobb barátaim, de úgy érzem most muszáj egyedül lennem.



Lina

Erik

Kristóf

                                                                           Emma





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése