2015. április 11., szombat

11. rész- Vízipipa

Az épület sötétbarna volt nagy ajtóval. Sárga üvegekkel, barna bejárattal. Erik kinyitotta az ajtót. Egyből megéreztem a füstöt, de ez nem cigifüst volt, kifejezetten finom illat. Mikor beléptem, sok kis csoportot láttam a földön ülve vízipipázni. Még soha nem vízipipáztam, pedig Kristóféknak van és akartak is már velem gyújtani egyet, csak mindig tiltakoztam. Győzködtek, hogy ez nem olyan mint a cigi, de nem hittem nekik. Most, hogy megéreztem ezt a finom illatot, még kedvem is lett hogy bele szívjak.Oda sétáltunk egy pulthoz.
 - Milyet szeretnél? - kérdezte Erik miközben egy lapot nyomott a kezembe.

ízeink:
-eper
-sárgadinnye
-cseresznye
-erdei gyümölcs
-zöld alma   
-rumos cola
-kókuszgolyó


 - Sárgadinnye? - kérdeztem félősen.
 - Ezt most kérdezed vagy mondod? - nevetett ki. Mindig kinevet.
 - Nem tudom, válassz te! - mondtam neki nyűgösen, aztán a kezébe nyomtam a papírt.
 - Sárgadinnyéset kérünk, köszi - mondta a pultnál álló, valószínűleg eladó szerűségnek, aki bólintott és azt mondta máris hozza. Erik a csípőmre tette két kezét és ettől teljesen befeszültem. Tolni kezdett maga előtt, egészen addig ameddig el nem értünk egy eldugott helyre ahol két párna fogadott minket a földön
 - Ülj le valamelyikre - mondta és a földre mutatott. Leültem a hozzám közelebb esőre.
 - Ez már meg volt szervezve? - kérdeztem kíváncsian.
 - Igen 4. szünetben felhívtam a tulajdonost, hogy ezt a helyet hagyja meg nekünk - válaszolta.
 - És ha nem jöttem volna el? - Tettem fel egy újabb kérdést.
 - Tudtam, hogy eljössz - kacsintott és mosolygott. Ezt honnan tudta?
 - Honnan? – lehet, unja már a sok kérdést.
 - Érdekellek - válaszolta nemes egyszerűséggel.
 - Ezt honnan szülted? - kérdeztem bunkón.
 - Úgy emlékszem pár perce még a kezemet fogtad, plusz úgy nézel rám, és ha hozzád érek, teljesen befeszülsz, mikor a nyakadhoz közeledek, kiráz téged a hideg. Ha közömbös lennék neked, nem viselkednél így. - Teljesen igaza van. Kezdek beleesni. Lenéztem a földre, valószínűleg teljesen el voltam vörösödve. - Ne szégyelld. Ez nem gáz - mondta és megsimogatta az arcom. Felnéztem rá és mosolyogtam. Ezzel valószínűleg teljesen alátámasztottam az állítását. Gratulálok, Alina.

Meghozták a pipát. Elénk tették. Elengedte az arcom és oda nyúlt érte majd felém tartotta.
 - Kezded? - ránéztem és megráztam a fejem.
 - Még sosem csináltam - szégyenlősködtem.
 - Akkor most elveszem a szüzességed - mondta nevetve és egy gyors puszit adott az arcomra. A puszija megint zavarba hozott. Hogy csinálja?Varázslat, esküszöm. - Csak annyi az egész hogy beszívod és kifújod, de ne tüdőzd le! - magyarázta. Oké, de mi az, hogy letüdőzés? Kérdeztem magamban.
 - Oké - mondtam és úgy tettem, ahogy mondta. Már a beszívás közben köhögni kezdtem. Kaparta a torkom.
 - Jól vagy? - kérdezte nevetve, aztán megsimította a hátam. Bólogattam a köhögés közben. Elvette tőlem és ő is beleszívott, de neki semmiféle fulladási rohama nem volt. Sőt, úgy fújta ki a füstöt, hogy az kör alakú lett. Ügyi...
 - Kéred? - nyújtotta felém újra a szipkát.
 - Köszi, nem akarok megfulladni - nevettem. Rámmosolygott.
 - Oké, benne vagy valamiben? - kérdezte aranyos vigyorával.
 - Attól függ, miben - húztam fel a szemöldököm.
 - Van egy trükköm és te is kellesz hozzá. - Mintha valami tárgyról beszélne.
 - Rendben, mit csináljak? - kérdeztem.
 - Beszívom a füstöt, te kinyitod a szád, belefújom és te kifújod - válaszolta. Ez tetszett, csak féltem, hogy meg fogok fulladni. Végül is igent mondtam.
Velem szemben helyezkedett el. Beszívta a füstöt, közel hajolt hozzám, hevesebben vert a szívem. Rám nézett, kicsire nyitottam a számat és mikor elkezdte átfújni a füstöt beszívtam azt, amikor az egész átért becsuktam a számat pár másodpercre majd kifújtam. A feje még mindig közel volt hozzám. Vigyorgott és azt mondta:

-         Ügyes volt - beharapta a száját, majd az enyémre nézett pár másodpercre végül vissza  a szemembe. Közeledni kezdett hozzám és én is hozzá, aztán lassan, gyengéden csókolt meg. Tökéletes volt, imádtam. Szerintem ennyire még nem vert gyorsan a szívem soha. Miután véget ért elmosolyodtam ő pedig eltávolodott és ugyanígy tett csak az ő mosolya már inkább vigyorgás volt.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése