2015. április 3., péntek

2. rész - nyár


                                                               Június. 20


 Ma utazok mamáékhoz. Próbáltam sokat lenni Emmáékkal és kiélvezni ezt az öt napot, amit még itthon töltöttem. Szerintem sikerült. Sok sportruhát viszek és néhány inspirációs könyvet. Nagy telek van a háznál, ahova megyek, sokat tudok majd futni és kint lenni a szabadban. Mama egészségesen fog főzni és sikerülni fog minden!


Június. 21

 Tegnap kipakoltam a cuccaim, berendeztem a szobát egy kicsit (néhány virág, képek), aztán pedig kimentem a telekre. Bemelegítettem és futni szerettem volna de, öt perc tizennyolc másodpercig tudtam csak. Utána lihegtem sokáig, mint egy kutya. Újra és újra próbálkoztam, másfél órát voltam kint a szabadban és teljesen kifáradtam.
 Ma müzlit reggeliztem aztán kivittem sétálni mamáék kutyáját. Egy óráig sétáltunk aztán itthon bemelegítettem és futkorásztam másfél órát. Most fogok ebédelni.


Július. 20

Ma van egy hónapja, hogy itt vagyok mamáéknál. Már egészen össze szoktunk. Emmáékkal majdnem minden nap skypeolunk, de közösségi életem akár egy fűszálnak. Már 15 percet lefutok egyben közepes tempóban. Látom a változást, a mozgás könnyebben megy, és kicsit kisebbek lettek a lábaim. Lehet..


Augusztus. 20

 Két hónapja nem láttam anyukámat, apukámat, Emmáékat és semmi ismerős arcot. Nem baj, mert már csak pár nap és megyek haza. Pontosabban hétfőn (27.-én).
 Napi három edzést csináltam meg. Kétszer futottam és egyszer gimnasztikáztam. Reggel, délben és este kutyát sétáltattam és egészségesen étkeztem. Csirkét, salátát és gyümölcsöket ettem.
 27-én reggel mérem meg magam. Sokat fogytam, látszik rajtam. Remélem, a többiek is látni fogják. Mama azt mondta nagyon látszik, szóval reménykedek, hogy tényleg így van.


Augusztus. 27

 Végigcsináltam! Ma ráálltam a mérlegre és 15 kilóval könnyebb lettem. 68 kiló voltam és most 53 vagyok. Két ruhaméretet fogytam és már csak a szüleim és a barátaim reakciójára vagyok kíváncsi.
 Apuék nagyon büszkék rám egész nap dicsérgettek én meg nagyon boldog vagyok.
 Holnap találkozok Emmáékkal,  elmegyünk megvenni a sulis cuccokat a Tescoba, nagyon várom, hogy láthassam őket.









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése